Category Archives: USA 2008

Airboat

Vi droppede planerne om Sea World i dag, da Tobias havde ondt i maven. Mens Tobias blev i sengen, tog vi andre syv personer på en tur til “Boggy Creek West” for at sejle med airboats på Lake Toho.
Vi kørte af en smuk og delvis øde vej til stedet, som lå pænt udenfor “lands lov og ret”. Vi kom blandt forbi kvægfarme på vejen.





Efter lidt ventetid tog vi på en halv times tur ud på søen. Vi måtte have høreværn på, da det larmede meget. Vi så blandt andet hvidbrystet havørn, traner, alligatorer, forskellige typer hejrer, ibis, fiskeørn mm. Det var en meget spændende sejltur, hvir vi med stor fart “flød” ovenpå vandet, vandplanter, og hvad der ellers kom i vejen.






Efter sejlturen fik vi mulighed for at holde en alligator.

Da vi kom retur ved middagstid, var Tobias heldigvis frisk igen, så vi alle sammen ud og spise på Subway, hvor vi mødte en mand med fem papagøjer på sin cykel.

Så tog vi alle (pånær Frank) på “Wonder Works”, som er en slags eksperimentarium i en hus, som “lå på hovedet”.

Mange af “forlystelserne” var spændende, mens en del dog havde set bedre dage.



Efter en drink på en lokal café tog vi alle hjem og slappede af i lejlighederne, hvor vi blandt andet vaskede tøj. Det var blevet uvejr med regn og torden.
Drengene tog for anden dag i træk i biografen. Denne gang skulle de se Hellboy 2, som havde præmiere.