Denne dag havde vi i Zion til egen disposition. Vi delte os i tre hold.
Farfar var oppe med solen og fik set flere fugle og dyr på hans morgentur i parken. Hen på formiddagen hentede han farmor og de tog til parken og så en film om historien bag Zion.
Bedstefar brugte formiddagen af et par lette stier (Riverside Walk og Grotto Trail) og slappede af midt på dagen.
Kim, Kirsten, Tobias og Jonatan hikede de 8 km. op til Angels Landing. En stejl og smal sti på bjergkammen. Det sidste stykke måtte vi tage kæder til hjælp for at komme op.


Vi spiste morgenmaden på bjergsiden.

Der var mange hårnålesving.



Det er nok den sværeste og stejleste tur vi til dato har prøvet, men den var utrolig smuk og spændende, og meget udfordrende for Kims højdeskræk. Det tog os ca 4½ timer at gennemføre turen inkl. morgenmadspausen på bjerget.









Vi så mange chipmunks (jordegern) og en jagende falk.
Vi spiste frokost på en café i parken.
Efter frokost kørte vi med shuttle bus retur til hotellet hvor vi fik os et tiltrængt bad, skrev dagbog og slappede af.
Vi ville have været en tur i parken hen på eftermiddagen, men varmen og sløvheden overmandede os, så det blev blot til en lille gåtur i byen Springdale.
Bedstefar tog sig dog sammen og fik set en film om Zion.
Vi spiste på en rigtig western restaurant og fik god mad… og der var meget af den.

Vi delte en flaske vin og så billeder inden sengetid. Tobias skrev til Ken.
Excelente blog, y magnificas imagenes…. Que bellos paisajes…. gracias por compartirlos… cariños desde argentina