Universal Studios

Op kl. 07 og morgenmad i lejligheden.
Vi havde købt et 1-dags kort til Universal Studios og Island of Adventures. Var ved indgangen til Universal Studios kl. 08.45 og det var en god disposition, da der de første timer ikke var nævneværdig kø ved forlystelserne, senere varede køerne mellem 30 og 45 minutter.




Vi prøvede først The Simpsons Ride, som nok var største oplevelse og specielt drengene var helt oppe at køre.



Herefter så vi Terminator 2 3-D, Shrek 4-D, Twister og Revenge of the Mummy.
Vi spiste frokost på et meget autentisk 50’er-spisested.


Efter frokosten gik vi til søsterparken Island of Adventures.

I Island of Adventures prøvede vi Spider-Man som også var en meget stor oplevelse.


The Dueling Dragons sprang Kim og Bedstefar over, da det var en voldsom vild rutchebane, og farfar var da også ualmindelig bleg efter turen. Frank fik også nok og det var derfor kun Tobias og Kirsten, som tog turen med Incredible Hulk Coaster, som var en endnu vildere rutchebane.


Superhelte er altid populære.

Nu var vi trætte i benene og det trak op til regn, så vi kørte hjemad kl. 18.
Vi købte lidt let aftensmad på 7-eleven og slappede af med benene oppe i lejlighederne om aftenen.

Tagged in: