Kommentarer til: Kennedy Space Center https://kimka.dk/rejser/usa-2008/kennedy-space-center.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Mon, 14 Feb 2011 15:52:58 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: RUDA https://kimka.dk/rejser/usa-2008/kennedy-space-center.html#comment-6 Sun, 13 Jul 2008 22:45:00 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/kennedy-space-center.html#comment-6 a good visit! 😀
you travel very much!

]]>