Kommentarer til: Grand Canyon – Las Vegas https://kimka.dk/rejser/usa-2008/grand-canyon-las-vegas.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Mon, 14 Feb 2011 15:44:37 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: Klas https://kimka.dk/rejser/usa-2008/grand-canyon-las-vegas.html#comment-9 Wed, 30 Jul 2008 07:07:00 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/grand-canyon-las-vegas.html#comment-9 Hello Andersens
Det lyder som om I har en rigtig fed ferie????

Kim jeg har forsøgt at sende dig en sms et par gange, men jeg har muligvis ikke dit rigtige mobilnummer. Jeg ville høre om I måske havde tid til at købe et par fiskehjul til mig, da det jo er en del billigere i det forjættede land. Du kan jo evt. overlade det til din far ;o) Hjulet hedder “Shimano, Calcutta 400B” og må ikke koste meget mere end ca. Kr. 1200,-
Lad mig lige høre fra dig – og et nej accepteres selvfølgelig, da jeg ved I ikke har så mange dage tilbage og I jo er på ferie!

Hils familien
Klas

]]>