I dag trænger vi alle til en slapper efter mange dage fuld af oplevelser. Formiddagen tilbringer vi parvis på vores værelser. De gamle søger for at forlænge aftalen endnu to døgn med hotellet – det betyder dog, at vi må droppe de tre opgraderede værelser med “havudsigt” til værelser med udsigt til nabohotellet. Heldigvis får vi stillet den ene nye værelse til rådighed fra middag, så vi midlertidigt kan have vores sager der, indtil de to sidste værelser er klar.
De gamle spiser morgenmad på nabohotellet, mens de unge spiser på værelserne.
Om eftermiddagen får vi “butleren” til at køre vores bil frem fra parkeringskælderen, så vi kan køre i det lokale mall (storcenter). Butikkerne er ret dyre, så vi nøjes med at spise frokosten på Bubba Gump, som er et suverænt spisested – specielt hvis man har set filmen Forest Gump, som hele restauranten er bygget op omkring.
Drink med lys i bunden:
Om eftermiddagen vender vi tilbage til vores hotel, hvor vi får vores sidste værelser.
Art deco-stil:
Pernille bliver tilbage og er sammen med sin familie, som også er på et nærliggende hotel i Miami, imens vi andre endnu en gang besøger USA’s største outlet-mall Sawgrass Mills. Der er dog kaos på vejene med skybrud, lyn og torden, så vi er ca. halvanden time om turen, som kun burde tage ca. 45 min.
Vi lægger ud med kæmpeis fra Ben og Jerries, hvorefter vi handler stort ind af primært sko, tasker og tøj, inden vi vender tilbage til hotellet og Pernille. Undervejs er vi dog ved at løbe tør for benzin, og bilens GPS lægger ud med vise os vej til tre nedlagte/lukkede benzintanke.
Nogle af os spiser sent aftensmad på et lokalt pizzeria.



























