Key Largo 13. juli 2011

Natten har været lidt hård ved Pernille, som har fået sig en maveforgiftning – vi har haft kontaktet vores familielæge (Kims lillebror) i Danmark. Vi lader Pernille sove til morgen og i stedet booker vi om, så vi skyder dagens program med delfinsvømning og besøg på skildpaddehospital til i morgen – det er heldigvis ikke noget problem. Vi tager derfor en ekstra dag på hotellet i Key Largo og får også skudt hotellet i Marathon en dag. Efter en godt lang lur til formiddag er Pernille heldigvis på højkant igen nogenlunde.

Ved middagstid fordrer vi store tarpon-fisk i Key Largo.

Frokosten indtager vi på en dejlig restaurant med udsigt over havet – Kirsten burger er vist den bedste kun nogensinde har fået og pommes fritterne er utrolig nok også meget lækre.

 

Sidst på eftermiddagen tager alle på nær Kim (sparer lidt på solen pga. forbrænding!) med en båd på havet for at snorkle og nyde solnedgangen – desværre er det lidt overskyet.

Vi slutter aftenen af med at spise på Bayside Grille endnu en gang.