Kommentarer til: Grand Bahamas 9. juli 2011 (opdateret) https://kimka.dk/rejser/miami-og-bahamas-2011/grand-bahamas-9-juli-2011.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Mon, 11 Jul 2011 05:18:06 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: mona https://kimka.dk/rejser/miami-og-bahamas-2011/grand-bahamas-9-juli-2011.html#comment-213 Sat, 09 Jul 2011 20:42:47 +0000 http://kimka.dk/?p=1632#comment-213 Hej Lise
Haaber at du har faaet dem alle op fra hajerne – og gerne hele.
Vi foelger jer her fra Rhodos.
Hilsen til jer alle fra Mona & Co

]]>