Vi spiste morgenmad på en lokal restaurant i nærheden. Lise fik pandekager med jordbær.

Vi ville have været på en kombineret kajak- og snorkle-tur, men det lykkedes ikke. Vi nøjedes i stedet med at sejle ud til havet og snorkle. Det var et virkelig flot rev, og Lise kan nu også kalde sig snorkeldykker og haj-tæmmer. Vi så faktisk en pæn stor nurse shark, lige da vi var kommet i vandet!
Vores hotel set fra vandsiden:
Vi spiste frokost på en lille hyggelig restaurant.
Om eftermiddagen gik vi rundt i byen – vi var på stranden, og vi var i butikker (vi så mest på dyre ure, som ellers er billige nok på disse kanter).
Sidst på eftermiddagen/tidlig aften hyggede vi os ved hotellets pool – solen er blevet vel skarp.
Om aftenen får vi en lokal sandwich og lokal is til dessert.
En dejlig dag på Grand Bahamas sluttes af med en enormt fyrværkeri – vi ved ikke rigtig hvorfor, det er der, men det er vanvittigt flot.



























