Kommentarer til: Fort Lauderdale – Key Largo 12. juli 2011 https://kimka.dk/rejser/miami-og-bahamas-2011/fort-lauderdale-key-largo-12-juli-2011.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Wed, 13 Jul 2011 21:44:54 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: mona https://kimka.dk/rejser/miami-og-bahamas-2011/fort-lauderdale-key-largo-12-juli-2011.html#comment-227 Wed, 13 Jul 2011 21:44:54 +0000 http://kimka.dk/?p=1645#comment-227 Hej alle.
Det er nogle dejlige videoer, I har fået kreeret af jeres oplevelser. Det er spændende at sidde her i dk og følge jer, mens regnen siler ned.
hilsen mona

]]>