Kommentarer til: Fort Lauderdale – Grand Bahamas 7. juli 2011 https://kimka.dk/rejser/miami-og-bahamas-2011/fort-lauderdale-grand-bahamas-7-juli-2011.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Fri, 08 Jul 2011 13:21:59 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: Mona https://kimka.dk/rejser/miami-og-bahamas-2011/fort-lauderdale-grand-bahamas-7-juli-2011.html#comment-205 Thu, 07 Jul 2011 18:08:41 +0000 http://kimka.dk/?p=1623#comment-205 Hej Tobias.
Hjertelig tillykke med foedselsdagen.
Godt at hoere, at I er kommet godt derover.
hils omkring dig og fortsat god ferie til jer alle.
Hilsen fra det varme Rhodos. (30-35 grader, dog kun 27 om natten)

]]>
Af: Katrine https://kimka.dk/rejser/miami-og-bahamas-2011/fort-lauderdale-grand-bahamas-7-juli-2011.html#comment-204 Thu, 07 Jul 2011 18:04:30 +0000 http://kimka.dk/?p=1623#comment-204 ……Og fortsat go ferie;)

]]>
Af: Katrine https://kimka.dk/rejser/miami-og-bahamas-2011/fort-lauderdale-grand-bahamas-7-juli-2011.html#comment-203 Thu, 07 Jul 2011 18:03:55 +0000 http://kimka.dk/?p=1623#comment-203 Hej Svoger.
Tillykke med foedselsdagen:)

]]>