Kommentarer til: Reykjavik – 28. juli 2012 https://kimka.dk/rejser/island-2012/reykjavik-28-juli-2012.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Sun, 29 Jul 2012 07:38:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: mona https://kimka.dk/rejser/island-2012/reykjavik-28-juli-2012.html#comment-3055 Sun, 29 Jul 2012 07:38:00 +0000 http://kimka.dk/?p=2422#comment-3055 Hvad så drenge kunne I ikke spise op? Synes der er lidt tilbage.
kh Mona

]]>