Kommentarer til: Erritsø – Island 26. juli 2012 https://kimka.dk/rejser/island-2012/erritso-island-26-juli-2012.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Sat, 28 Jul 2012 12:25:09 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: mona https://kimka.dk/rejser/island-2012/erritso-island-26-juli-2012.html#comment-3050 Sat, 28 Jul 2012 12:25:09 +0000 http://kimka.dk/?p=2416#comment-3050 Hej med jer.
Det er nogle fantastiske billeder, I får taget på Island.
Håber, at I alle har det godt og nyder ferien.

….og Tobias hører nok mere fra Lise og “svigersøster”, end jeg gør. Det er kun blevet til en enkelt sms fra hende.

Fortsat god ferie.
Kærlig hilsen Mona

]]>