Kommentarer til: Tortuguero 6. juli 2010 https://kimka.dk/rejser/costa-rica-2010/tortuguero-6-juli-2010.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Tue, 15 Feb 2011 13:35:21 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: Mona https://kimka.dk/rejser/costa-rica-2010/tortuguero-6-juli-2010.html#comment-17 Mon, 12 Jul 2010 09:57:57 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/tortuguero-6-juli-2010.html#comment-17 Hej Tobias & Co.
Tillykke med fødselsdagen i onsdags.
Det er spændende at høre om jeres oplevelser, vi glæder os til at høre mere om turen, når I kommer hjem.
Nogen glæder sig mere end andre. Hun tæller dagene, til du kommer hjem, og hun går rundt i 30 graders varme i din trøje, som dufter dejligt;). Du er savnet, fortsat god ferie.
hilsen mona

]]>
Af: SENIORHUSET https://kimka.dk/rejser/costa-rica-2010/tortuguero-6-juli-2010.html#comment-15 Wed, 07 Jul 2010 06:58:05 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/tortuguero-6-juli-2010.html#comment-15 Det lyder som et spændende sted I er havnet. Nyd det!

Og så bliver lille Tobias voksen i dag. Til lykke med det fra Bedstefar.

]]>