Kommentarer til: La Fortuna 9. juli 2010 https://kimka.dk/rejser/costa-rica-2010/la-fortuna-9-juli-2010.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Tue, 15 Feb 2011 08:47:24 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: SENIORHUSET https://kimka.dk/rejser/costa-rica-2010/la-fortuna-9-juli-2010.html#comment-16 Sun, 11 Jul 2010 07:03:39 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/la-fortuna-9-juli-2010.html#comment-16 Dejligt at høre. at I har det godt og oplever en masse. Her i Danmark er der hedebølge med over 30 grader, det er hårdt.

Bedstefar

]]>