Vi spiser morgenmad på hotellet med Connie og Thyge.
Herefter går vi langs Sunset Beach med Granville Bridge og Brurrad Bridge forbi English Bay Beach til Stanley Park.
Vi besøger Inukshuk, som er Vancouvers velkomstsymbol, og som oprindeligt blev brugt som pejlemærke og symbol på venskab af den oprindelige befolkning.
Vi lader os underholde af et kunstværk bestående af 13 figurer, som skal folk til at grine og have det godt. Hovedet på figurerne er i øvrigt udformet efter den japanske kunstners eget hoved.
Vi tager hop-on-hop-off-bussen på en guidet tur rundt i Stanley Park og gør ophold ved nogle kæmpemsæssige totempæle og ved Prospect Point med udsigt til Lions Gate Bridge.
Stanley Park består af en masse flotte gamle træer og er Canadas ældste og største bypark. Den var i 2006 udsat for en kraftig storm, som ryddede en stor del af de gamle træer. Det tog to år nogenlunde at genetablere det tabte takket være en mængde private donationer.
Vi spiser frokost på The Pirate Pub på Sunset Beach – en dejlig laksepizza og en steak-sandwich.
Vi tager tilbage til hotellet, skriver dagbog og slapper af.
Vi indtager aftensmaden (italienske småretter) med udsigt til solnedgangen på stranden.
Inden vi går i seng, får vi en whisky hos Connie og Thyge.
































