Kommentarer til: 7/7 – Mabul Island https://kimka.dk/rejser/borneo-og-singapore-2009/77-mabul-island.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Mon, 14 Feb 2011 20:02:39 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: kjj https://kimka.dk/rejser/borneo-og-singapore-2009/77-mabul-island.html#comment-13 Tue, 07 Jul 2009 19:47:20 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/77-mabul-island.html#comment-13 Stort til lykke til min helt.

]]>
Af: anette_strunk https://kimka.dk/rejser/borneo-og-singapore-2009/77-mabul-island.html#comment-12 Tue, 07 Jul 2009 15:47:45 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/77-mabul-island.html#comment-12 Kære Alle

Dejligt at læse jeres referat af ferien, I har lidt bedre vejr end os herhjemme.
Stort tillykke til Tobias – det lyder som dagen har været kanon god.

Knus fra os 4, Anette

]]>