Kommentarer til: 5/7 – Sandakan – KK https://kimka.dk/rejser/borneo-og-singapore-2009/57-sandakan-kk.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Mon, 14 Feb 2011 19:05:53 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: kjj https://kimka.dk/rejser/borneo-og-singapore-2009/57-sandakan-kk.html#comment-11 Sun, 05 Jul 2009 19:45:07 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/57-sandakan-kk.html#comment-11 Dejligt igen at høre fra jer. Det lader jo til, at I oplever en masse spændense.

Her har vi i snart mange dage haft hedebølge med over 30 grader, så vi kan godt bruge lidt af den regn, som I oplever.

Ib og jeg har i dag haft vor årlige nostalgi tur til Bogense, og på tirsdag kører jeg til Horsens for at besøge Grete og Erik, de vil gerne se min video fra Kina.

Kærlig hilsen
Bedstefar

]]>