Kommentarer til: 30/6 – Kinabalu Park https://kimka.dk/rejser/borneo-og-singapore-2009/306-kinabalu-park.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Mon, 14 Feb 2011 20:15:37 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: kjj https://kimka.dk/rejser/borneo-og-singapore-2009/306-kinabalu-park.html#comment-10 Tue, 30 Jun 2009 14:12:05 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/306-kinabalu-park.html#comment-10 Rart at høre, at I står sammen, som en rigtig familie bør!

Forhåbentlig er Jonatans uheld ikke værre, end at I kan gennemføre turen som forventet.

I har jo prøvet at bestige bjerge, så, hvis det er det eneste I går glip af, så glæd jer over, at det ikke var et brækket ben, eller det, der er værre.

Hilsen Bedstefar

]]>