Kommentarer til: 27/6 – Singapore https://kimka.dk/rejser/borneo-og-singapore-2009/276-singapore.html Ville ønske, jeg var to hundehvalpe - så kunne jeg lege med hinanden! Mon, 14 Feb 2011 19:08:33 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: Tilde https://kimka.dk/rejser/borneo-og-singapore-2009/276-singapore.html#comment-14 Mon, 29 Nov 2010 19:15:07 +0000 http://kimka.dk/uncategorized/276-singapore.html#comment-14 singapore er min drømmeby og jeg har været der i 2 måneder jeg vil rigtig gerne tilbage og jeg tror i har det på samme måde

p.s
ved i hvad arialet er på esplanaden

]]>