Kim er blevet syg, og spiser ikke morgenmad. Ved frokosttid går vi en længere tur i Kuching og spiser frokost på Mac D.










Vi forsøger at arrangere en tur, men det er ikke muligt, da hele byen er på den anden ende pga. musikfestival – det betyder samtridig, at der er høj musik selv på 17. sal døgnet rundt!
Om eftermiddagen slapper drengene af i lejligheden med spil og surfing, Kirsten ligger ved poolen på 8. sal, mens Kim sover.
Om aftenen spiser vi på en italiensk restaurant. Desværre er Tobias heller ikke så frisk, så han spiser næsten ingenting.


Tobias går tidligt i seng, mens vi andre ser en DVD-film på den bærbare.