I dag er det i øvrigt Dronning Elizabeth’s 60 års jubilæum som regent. Det går de meget op i i England – men IKKE i Skotland.
Kl. 09.30 vinker vi afsked med Dufftown for denne gang – og sætter kursen mod sydvest. Vi har en lang køretur foran os (ca. 425 km. = 8 timer) – men undervejs gør vi diverse stop. Vi gør første stop i Bruar nord for Pitlochry, hvor der er et lille indkøbscenter.

Vi gør holdt i Inveraray, hvor der ligger en fortrinlig whiskyshop.
Vi sejler fra Kennacraig kl. 18.00 – og ankommer kl. 20.20 i Port Ellen. Herefter kører vi direkte til vores overnatningssted de næste 3 dage på Islay – Whiskyernes røg-ø over dem alle!


















